torsdag 30 maj 2013

HÄRLIGT VÄDER!!

 
Idag är det verkligen ett härligt väder. Luften känns så frisk och härlig och jag sitter nu och njuter och bloggar på altanen. Funderar på vad jag skall göra idag, jag menar utöver det vanliga man gör varje dag. Kanske skulle jag slänga en annan gammal gubbe i badet, "BuBu", Ch. Homerbent Asobu skulle kanske behöva sig en omgång. Sen har jag gjort alla gamla gubbar. Sen är det bara att börja om med de lite yngre ingen... ;-)

Man får allt lite inspiration när vädret är såhär men samtidigt så vill man ju bara sitta ute och njuta lite också. Vadå kluven??

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättevanligt att hunduppfödare är förtidspensionerade! Ofta för ryggen faktiskt, ryggen lär vara svår att kolla. Har alltid undrat hur de då orkar trimma, bada hundar, kånka burar, lyfta och bära hundar, åka långa bilresor till tävlingar osv...
Hundmänniskor måste vara överrepresenterade där. Konstigt att FK inte kollar upp folk bättre. En del har ju riktigt omfattande verksamhet...

Hälsningar
från "förbannad skattebetalare"