onsdag 24 april 2013

TREVLIG KVÄLL!!

Att umgås med Erica en kväll blir aldrig tråkigt. Sån härlig människa och sån härlig energi. Erica är så bra på många sätt, vi umgås verkligen inte varje dag men när vi väl sammanstrålar så är det som om vi umgåtts varje dag. Så härligt med sådana människor.

Idag har vi varit i den stora staden Göteborg. Först rusade vi in på ett litet mysigt café och tog en kaffe och en bagel, eftersom vi båda var hungriga och inte hade ätit så värst bra. Det var gulliga människor som jobbade där och vi fick en rebus att lösa. När han i kassan sa det så kände jag bara - ÅH NEJ. Jag hatar sånt, för när det gäller sådana saker så blir jag nästan lite låst och blond. Men fasen, jag löste den med en gång. Första kunden den dagen som löste det på momangen - Woohoo!!

 
Sedan gick vi en trappa upp till Klinik34 och kollade in lite hudvård och annat. Massor med folk var där på den jättefina kliniken på Vasagatan 34. Alla var där och vi pratade lite med Dr. Fredrik Berne om alla hans resor han får göra ute i världen om allt som har med skönhet att göra. Riktigt spännande och jag blir lika fascinerad varje gång. Asså detta är farligt för det blir som ett gift. Har man väl börjat så vill man bara mer och mer...

Det bjöds på snittar och bubbel, allt var väldigt fint och proffsigt anordnat. Så vi strosade runt där en stund och tittade på det mesta och även en massa fina kläder. Kläder är ju något som Erica jobbar med då hon är butikschef på Brothers på Frölunda Torg. Så vi hade en mycket trevlig kväll men det var mycket folk där så kanske får vi istället boka en lite mer privat tid med Fredrik och få lite behandlingar gjorda. Får se om jag får med mig Erica på det också!! ;-)

Stort tack till Jennifer och Spojl och Fredrik, Klinik34 och Co. för inbjudan!!

Efteråt åkte vi hem hit och Erica fick en dos med lite valp gos. Per kom precis hem då han också har varit ute i Göteborg med sina chefer.

Tog en massa bilder med min iPhone under kvällen, kanske inte dom bästa men det spelar ingen roll för det är nått fel på bloggen för jag kan inte lägga ut dem. Så det får jag försöka imorgon istället. Nu är det natten!!
/Natti




Inga kommentarer: