lördag 23 februari 2013

HEJA CARSTEN!!

Asså det var nästan som om det var jag som sjöng låten "Till mig" som handlade om att ÄLSKA SIG SJÄLV! - Hahahah Heja Carsten säger jag bara, ibland behöver man lite ego boost!! Tyvärr kunde man inte dela denna låten till bloggen. Men klippet finns HÄR!!

Men återigen var mellanakterna bättre igen än bidragen. Och kollar jag nu vilka som är i final och vilka som är i andra chansen, så är de i andra chansen bättre, i alla fall enligt mig. Konstigt nog så har bara en enda kvinna tagit sig till final och det är, Lousie Hoffsten. Så man kan nu undra vem som röstar? Små mus?

Om jag skall vara ärlig så har jag inte röstat på en enda låt i år. Ingen har sagt "Klick", och då skiter jag i det. Förra året röstade jag som en galning på Loreen. Jag röstade så mycket så att Per blev nästan arg och irriterad, han tänkte nog på telefonräkningen... - Hahahah

Tänk att några av låtarna som Alcazar sjöng idag fick kämpa på sin tid för att ens ta sig till final. Jag merar, Not a sinner hamnade ju i andra chansen - GALET!!


 
Cartens Text - Till mig
Åh jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon, men så
en dag gick jag förbi mig själv i spegelen
Och plötsligt stod allting glasklart och jag fråga mig och fick till svar
Att jag blir den jag tar, oh


Det finns dom tycker om varandra
Det finns dom som vill gå hand i hand
Det finns dom som vill ha sällskap när vågorna slår mot land
Det finns dom som enats då, förenade som två, men den jag vill ha, det är jag


Och när jag ser mig själv i ögonen (ögonen), ser jag bilden av mig själv (Ohohoh)
Och på morgonen så blir jag alltid överlycklig när jag vaknar
och jag fortfarande är här och kär


Det finns dom tycker om varandra (fy faan)
Det finns dom som vill gå hand i hand (jag tar min hand)
Det finns dom som vill ha sällskap när vågorna slår mot land (jag ska alltid älska mig)
Det finns dom som enats då ( jag står ) förenade som två ( som en ) Den jag vill ha, åhh den jag vill ha, (oh) det är jag, (ohhh, jag ska alltid älska mig tills döden skiljer mig åt)


Inga kommentarer: