onsdag 30 januari 2013

FRÅGOR!

 
Sitter och klurar ut en massa frågor som hör till mitt förra inlägg. Känner att nu är det faktiskt lite dags att vi som föder upp Cavalierer får våra svar. Kanske inte så jätte svensk att ifrågasätta. För egentligen är ju vi svenskar så accepterande och liksom bara följer strömmen. Jag får skylla på att jag är halvsvensk och vill ha svar. Frågar man inte så kan man inget lära, eller hur?

Har skickat in till SCKCS innan men ännu inte fått svar. Har även ringt SKK vid flera tillfällen allt eftersom mina frågor har dykt upp, men har inte heller här fått några svar. Tyvärr måste jag sitta och klura ut alla mina frågor igen. Allt för att vi har hade en data krasch för ett tag sedan och massor med dokument och bilder gick förlorade, tyvärr!!

Men jag sätter mig gärna ner och spånar på frågorna igen, inte mig emot. Har nog redan kommit upp i ca 15-20 stycken. Att bara få svar på några löser även flera andra frågor och funderingar jag har.

Om det är någon som har en fråga och vill ha svar, maila mig peter@vouges.se så tar jag även med den. Lika bra när jag ändå håller på och nu har ångan uppe. För någonstans måste vi ju ändå kunna finna en källa som ger oss alla svaren, eller? Skall försöka bli klar med alla frågorna imorgon, ju snabbare desto bättre...


Inga kommentarer: