tisdag 25 december 2012

JULDAGEN!

Nu är juldagen här och julafton redan över, det går fort! Idag skall det fixas här hemma för att alla kommer hit och äter lite sedan kör vi julklappsleken. Men det blir lite annorlunda i år då Pers mamma och pappa, min farmor och faster inte kommer. Men ibland får man rucka lite på traditionerna.

Vi blir många ändå så det är helt ok. Har nu på morgonen slått in en massa paket i rosa och svart, men skall nu sätta igång och fixa lite för hundarna och städa lite så att det ser någorlunda ok ut här hemma när alla kommer vid 17:00.

Så nu hinner jag nog inte blogga så mycket mer idag, men hinner nog med att blogga lite senare ikväll. Hoppas att ni ALLA hade en mysig julafton och att ni hade varit snälla och fick många paket.

Oj, precis nu när jag sitter och skriver så ringer min faster och säger att hon och farmor kommer i alla fall - trevligt!!

- God Fortsättning!!

2 kommentarer:

Maddisen sa...

Äntligen är Julen här och vi ska få träffas och ha det såå mysigt ihop! Längtar! Ses snart Pappa <3

Vouges sa...

Jag längtar jag oxå!!! <3