fredag 28 december 2012

HAPPY FEET!!

 
Jag minns första gången jag såg filmen Happy Feet. Det var flera år sedan då min brorson Kevin skulle vara här över dagen. Med sig hade han då denna filmen. Vi gjorde massor denna dagen, så fort vi började med något så tröttnade Kevin och ville då huxflux göra något annat.

Plötsligt frågar han mig om vi skulles se filmen Happy Feet som han hade med sig. Hum, boring tänkte jag då jag inte var så sugen på att se en tecknad/animerad Walt Disney film. Men ok, vi satte på filmen. Jag var också tvungen att sitta bredvid, jag fick inte gå någonstans. För Kevin berättade att den var lite hemsk på sina ställen (han menade när den arga Sälen dyker upp och när Späckhuggarna kommer) så det var bara att bänka sig.

Efter ca 5 minuter tröttnade Kevin igen och ville göra något annat. Han hade säkert sett filmen typ hundra gånger redan. Men jag var helt fast, och kunde inte slita mig från dessa gulliga pinviner. Så jag fick nästan trycka ner Kevin i soffan så att jag fick se den, hahahaha... Filmen var och är helt underbar!! ;-)

Inga kommentarer: