onsdag 28 november 2012

SÅ GLAD!!

Vet inte om mitt goda humör har med träning idag att göra men hur kan man låta bli att bli glad att se så fina bilder på hundar som man har sålt. Jag blir varm i hela hjärtat av att se dessa fina små valpar så välmående. Tack Lena, Thomas & Barbro för att ni tar så väl hand om "Hiro" Vouges Roiyaru Hi-Ro och "Moa", Vouges Roiyaru Yuusha - redan 9 månader idag!

Dessa valpar betyder lite extra för mig då de fick en sån tuff start i livet då mamma "Betty", Homerbrent Betsu blev så sjuk. Stolt pappa är våran US CH, SE & NO UCH Mishamai InDashio Return of Marber. Själva har vi behållit lilla "Bella", Vouges Roiyaru Kesshi så kanske får jag ta mig i kragen och fota henne också. ;-)

VOUGES ROIYARU YUUSHA
Äg: Barbro Stenson - Linbackens

VOUGES ROIYARU HI-RO
Äg: Thomas & Lena Svalling-Ekdahl - Hazelcoats´s

Inga kommentarer: