tisdag 27 november 2012

MIN NYA BFF!!

Säg hej till min nya polare, min nya BFF. Igår lekte vi och Jesus som vi kom överens omedelbums. Så skönt när det inte är några som helst krusiduller...

 
Alla housewifes borde ha en sån här BFF. Så enkelt och så lätt att putsa fönster. Dessutom går det väldigt fort och man slipper allt kladd och spill med vatten. - Toppen grej!!

Annars är jag inte så mycket för apparater. Brukar vara Per som gillar saker som blinkar, piper och har sladd. Men kan man göra nåt så tråkigt som att putsa fönster enklare och roligare så är även jag på!! Jag vet att man inte skall köpa sina vänner, men vadå - för 600 eller nått var det värt att få en en bra kompis!

Igår putsade jag ca 10 fönster ute och inne. Lätt som en plätt och tog väl kanske ca 30 minuter. Idag har jag ett gäng till och några större fönster att ge mig på. Skall även testa att putsa lite speglar!!

Inga kommentarer: