onsdag 28 november 2012

HELT GALET!!!

 
Idag gick vi upp strax efter 06:00 för att åka och gymma. Alltså, jag är chockad över mig själv. För det första ens sätta min fot på ett gym och för det andra, gå upp med tuppen!! Men jag klarade det!! Skönt att ha med sig Per och Hanna, det känns lite mer peppande då.

Så himla nyttig och duktig jag känner mig just nu, hoppas att jag kan hålla denna känslan hela dagen. Oavsett hur tungt det kändes imorse när ögonen öppnades så gick det bra. Man är starkare än vad man tror. Även om jag hörde att min säng ropade - Peter kom tillbaka.. !!

Nu känns det i min kropp kan jag lova, så nu blir det en skön varm dusch och sedan lite fix för hundarna. - hoppas ni alla får en toppen onsdag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud så hemskt. Inte bara upp så okristligt fasansfullt tidigt utan dessutom gå till ett gym också.
Och du såg fler hurtbullar där? Det finns tydligen en värld när jag sover som jag inte vet något om.