fredag 26 oktober 2012

X FACTOR

 
Hum, jag vet inte riktigt vad jag egentligen tycker om själva programmet X Factor. Men vad jag vet är att super gulliga Awa är en av mina favoriter tillsammans med den super duper coola gruppen J.E.M!! Killarna Oscar och Isak är ju förstås också lite gulliga och duktiga. ;-)

Vad jag också numera vet är att om någon skall bort så är det Orup. Herregud som han håller på, nästan lite pinsam. Har alltid gillat honom tidigare och allt han har gjort när det kommer till musik. Men Orup på TV är för mig verkligen ingen hit, i alla fall inte för mig. Så jag sätter ett stort X över honom i fortsättningen. Vilket nummer ringer man om man vill få bort Orup?

Vad tycker ni? Alltså om programmet, juryn och deltagare. För Mr. Hellenius är ju alltid i toppform och hur bra som helst, eller hur!! ;-)

Inga kommentarer: