söndag 28 oktober 2012

THE SISTERS!!

Ch. Homerbrent Chinki & Homerbrent Betsu
 
Nu har systrarna ”Kiki”, Ch. Homerbrent Chinki och ”Betty”, Homerbrent Betsu blivit badade och är nu så fina så. Fast när de står i badet, så ser man mera exakt hur de ser ut. ”Kiki” har ju i utställningsringarna visat att hon är fin men hennes syster ”Betty”, - GOSH!!
Hon är så fin så jag tror baskemej att hon i alla fall enligt mig är den finaste japanesen jag har här hemma. Så rätt och korrekt, man kan nästan inte bli bättre. Så synd att hon är en hemma hund för det hade varit så kul att visa henne mera. Men hon vill inte och då tvingar jag henne inte.
Nått annat som är synd är ju att hon inte kan få mera valpar när det gick som det gick med den förra kullen. Men va sjutton, jag har ju syrran ”Kiki”, sedan har jag ju ”Bettys” barn, som föresten skall i badet NU!!!
Först skall jag kanske skrubba och fixa till min Moccamaster så att jag kan få lite kaffe mellan baden... ;-)

Inga kommentarer: