tisdag 30 oktober 2012

BIFFEN OCH BANANEN

Det galna som skulle hända idag var att jag skulle på gym och träna. Nu är det gjort och jag har sett det nya Sportlife Borgås i Kungsbacka. Trodde nog själv ALDRIG att jag skulle se mig själv i denna situation. Men det gick bra, det var skönt och nu laddar vi för en ny omgång. Per pratar redan om torsdag. *puh* men det är väl bara att hänga på….


Biffen och bananen.
Biffen ser ni ju, och bananen (jag) sitter där och fotar - allt för bloggen!! ;-)
TV också, toppen nu kan man inte ens skylla på nått!!
Det går undan på bandet!!
Puh - Jag överlevde..
Lite dåliga bilder men hade bara min iPhone med mig
 
När vi kom hem så var det dags att göra lite mat. Det var fiskgratäng, eller ja nått liknande kanske mera gryta. Hur smaskigt som helst, både jag, Per och Hanna som numera bor hos oss två dagar i veckan åt så att vi storknade. Just nu ligger Per och Hanna i soffan och tjockar ut sig!! ;-)
Nä, nu är kaffet klart och bullen ligger redo. För man får väl äta bulle med vaniljkräm när man tränar?

Inga kommentarer: