tisdag 25 september 2012

PISSVÄDER!!



Igår skrev jag om hur fin och mysig hösten kan vara. Men just idag visar den sig verkligen från sin sämsta sida. En sida som jag verkligen – HATAR!!! Maj Gaad, känns som om vi har haft sådant här väder hur länge som helst nu.
Kanske känner man mer avsky för skitväder när man har hundar. Hade jag inte haft hundar hade jag nog inte brytt mig speciellt vad det var för väder ute. Då hade jag bara bullat upp med mys i soffan eller nått. Men nu, allt är grått, trist, fuktigt, blött, mörkt… jag allt som är skit helt enkelt. Hundarna längtar nog lika mycket som jag till sol och värme. Taskigt för dom att de inte får följa med mig till Grekland om en vecka…  hihihi…
Just nu står laxlasagnen i ugnen och puttrar och ”Freeport Människorna” har kommit hem så nu skall vi snart mumsa lite mat, sedan ser det ut som om det blir sköna soffor och mys för RESTEN av kvällen!!

Inga kommentarer: