torsdag 27 september 2012

HAPPY BIRTHDAY!


Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!
Och när han hor levat!
Och när han hor levat!
Och när han hor levat uti hundrade år!
Ja, då ska hon skjutas!
Ja, då ska hon skjutas!
Ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!
Idag fyller lilla Johanna år och det skall vi fira med riktigt kalas ikväll. Så jag måste se till att få undan så mycket som jag bara kan innan kalasfirandet drar igång. När jag går på kalas så förväntar jag mig lite överraskningar så som kanske en fiskedam, älskar att fiska och få nått spännande på kroken. Nästan som ett kinderägg, massor med överraskningar.
Skall bli spännande och se vad Johanna har knåpat ihop inför kvällen!! Vad vill ni ha när ni går på kalas?
 

 

Inga kommentarer: