onsdag 29 augusti 2012

PETER PROJECT!!


En dam i hundvärlden satte en gång ett namn på mig och det var ”Peter Perfect”. Hon döpte även en av sina valpar till XX Peter Perfect. Jag sa då till henna att den hunden måste vara fin och bli Champion. Hon bara skrattade för att blev så dumt men ändå väldigt roligt. Och huden, ja det blev Champion såklart!!
Men nu har jag nog kanske bytt namn lite granna i alla fall, PP står numera för ”Peter Project”. Asså shiit, vad mycket roliga idéer jag har haft den sista tiden. Jag vet att jag ibland svävar iväg men de senaste är faktiskt fullt genomförbara. Gäller bara att dra i rätt trådar och få rätt hjälp med att ro projekten i land.
Herregud, hur skall jag ro i land allt. Jag har inte ens en kanot!! Skall dela med mig av dessa projekt, så fort jag har hittat alla åror….

Inga kommentarer: