måndag 27 augusti 2012

LETAR HUS!!


Många som har köpt hus nu och skall flytta. Detta inspirerar ju lite, så nu har jag legat i soffan och kollat runt lite på hus med min iPad. Har nu hittat ett ställe som jag återkommer till om och om igen. Dessutom ligger det i Kungsbacka så man behöver ju inte köra så långt med allt man har att packa!!
Sökorden för ett hus för mig är stort, och mycket plats för hundar. – Vad vore en bal på slottet om inte alldeles, alldeles underbar!!
Efter att också har sett Svenska Miljonärer på TV så har man ju sett mannen med det rosa slottet som kallar sig, ”King OF The Castle”! Vad skall då jag kalla mig när jag flyttar?
 
För visst passar det att ha Cavalier King Charles Spaniels och Japanese Chins på ett ställe som detta. Kan det bli mer ROYAL? Eller som på Japanska - Roiyaru!!

Inga kommentarer: