fredag 31 augusti 2012

DAGEN GÅR…..


Asså vissa dagar känns så mycket kortare än andra. Tiden går så fort att jag inte riktigt hinner med allt jag hade tänk göra. Har haft trevliga valpköpare här idag, så tid för dem måste man försöka få till.
Det är ju ändå fredag så jag tänker ta den nu. Har bara att mata hundar kvar sen känner jag att jag packar ihop mig och tar fredag. Har inget speciellt planerat imorgon så jag har all tid i världen att ta ikapp mig då. Plus att Per är hemma och kan göra det andra vanliga under tiden.
Idag fick jag även en offert på att måla om vårt gästhus och ett annat litet skrutt hus. Känns toppen och det är bara att köra, fast först måste jag välja färg. Har kollat på nätet men hur vet man att skärmen visar den ”riktiga” färgen? Nä, det blir nog till att ge sig iväg och sedan skaffa prov brukar och provmåla lite.
Per kom idag hem tidigare idag och då med 8 Triss Lotter, så kanske om jag har tur så vinner jag en slant och renovering och fix här hemma kanske då kan ta form och fart!! - Wish me luck!!

Inga kommentarer: