fredag 24 augusti 2012

ÄNTLIGEN!!


 
 
Nu är jag klar med allt för idag. Är även ny duschad, ny rakad och ny mummad. Känns nästan som om man har gjort sig redo för en utekväll. Men att slänga runt mina lurviga är jag kanske lite för gammal för. Det kommer en ny tid sedan är jag blir äldre och kan gå på gammeldans, är just nu i nått mitt emellan ålder!!
 
Men om bara några år kanske jag kan åka till Kanarieöarna och Playa Del Sol, för där verkar ju ingen skämmas. Lite som Böda Camping fast charter, - herregud!!
Kvar att göra är att laga middag, idag blir det någon form av Kinesisk Kyckling från vår matkasse. Skall bli spännande och se hur den är.
Sedan ropar nog soffan och jag vet inte ens om det är något bra på TV ’n ikväll. Per har i alla fall varit och handlat en massa godis, så någon form av fredagsmys blir det i alla fall…
Och glöm nu INTE att det är JEANSBYTAR HELG på Freeport lördag och söndag. Passa på att skaffa lite nya härliga jeans inför hösten. Skall själv rota igenom min garderob imorgon!  ;-)
Ha en underbar fredag och helg!!


Inga kommentarer: