tisdag 24 juli 2012

LEJON JAKT!!

Mina små jägare har idag dödat ett Lejon!!

Mina två små killar ”Hero” & ”Dennis” har badat idag så jag försökte fota dem då de var så fluggiga och fina i sina pälsar. Men det blev bara EN bild. Dessa två så gangsters varken sitter eller står still i en enda sekund. Jag får ta Per till hjälp när han kommer hem med att få till några bilder på dem.
Lillebror ”Hero”,( Vouges Roiyrau Hi-Ro) och Storebror ”Dennis”, (Vouges Roiyaru Shunketsu) är kvar, fast tanken inte har varit så från början. Det har bara inte riktigt känts rätt eller vad man nu skall säga om varför de är kvar. Jag har blivit så himla blödig och kan inte längre bara släppa det som är mitt, - BARA MITT!!
Men nu känns det som om båda är redo och jag också för den delen, redo för en liten flytt. Så vet ni någon bra människa där ute som letar efter en liten trevlig kamrat i livet så får ni gärna höra av er till mig.
Förhoppningsvis kommer det fler och bättre bilder på dem här under kvällen, så håll utkik!!

Inga kommentarer: