torsdag 26 juli 2012

JAG -TEST KANIN!?


Nu har jag precis beställt lite olika produkter (för nätta summan på 2800kr)på internet och har beslutat mig för att bli en helt egen test kanin. Per kommer även ingå i denna ”test kanin grupp” för att få maximal effekt av utvärderingen.


Ibland faller jag för reklam, men också vad andra säger givetvis. Blir man rekommenderad öra till öra så känns ju det alltid lite bättre, lite mera säkert.
Asså detta gäller mig och INTE hundarna!! Hundarna har jag också beställt saker till, men det är saker som jag vet att det funkar. Skall även lägga ut detta senare.
Så nu jäklar, skall bli spännande och se om det funkar. Skall köra på så fort de dimper ner i brevlådan. Resultatet kommer här, lovar!! Både de berömda före och efter bilderna kommer. Mer om produkterna och allt när jag har kört på ett tag!

Inga kommentarer: