onsdag 20 juni 2012

FESTLIGT!

Idag är det riktigt vackert väder. En sån här sommar dag har jag verkligen längtat efter. Äntligen.... Hoppas nu att det varar ett tag. Men verkar inte så. Hörde precis prognosen på radion och där sa de att det givetvis skall regna på midsommarafton!! Jaja, vad vore en bal på slottet!! Sitter på altanen och bloggar från min iPad, så det blir lite konstig. Fattar inte hur man gör för att få med bilder. Gillar inte när allt bara blir i en enda klump. Bättre och lättare att göra allt från datorn. Men jag får lära mig..  Idag blir det lite fest då bästa Anton har tagit examen från IHM business school. Som han har kämpat - grattis Anton och lycka nu till med ditt nya jobb. Det är du verkligen värd. Skall bli lite mysigt med lite fest såhär mitt i veckan. Imorgon åker Anton & Johanna på semester. Det blir Turkiet igen för deras del. Med sig tar de min kennelhjälp Sophie, så kommande vecka så får jag slita själv med att plocka skit. Men kan jag ha en paus, så kan jag också unna henne en paus från hundarna. Sophie har varit här idag och hjälpt mig med att bada hundar mm. Apropå paus, har förstått att det undras lite varför en paus? Skall jag sluta? är mina hundar sjuka? vilka är friska och kanske till salu? är det bra mellan mig & Per?  kommer vi ställa ut igen och i så fall när? Varför kollas inte hundarna?  Ja, många undras blir det. Men jag tar det i min takt och vad jag känner för. Allt annat är toppen, just nu trivs jag som fisken i vattnet och kommer att både ställa ut och kolla mina hundar när jag känner för det eller kanske behöver det för min egen del. Per kommer då givetvis följa med!! ;-) Men att plaska runt i lera i Vänersborg eller rusa runt i regnet i Avesta är verkligen inget jag längtar efter, inte just nu i alla fall!  Kollade precis in 10-topp listan på Cavalier. Man kan säga att det är "Girl Power" lite festligt, eller hur!? Hi5

Inga kommentarer: