torsdag 17 maj 2012

VÅR LILLE ”HERO”

Vår lille hjälte ”Hero”, Vouges Roiyaru Hi-Ro som fick en tuff start då mamma ”Betty”, Homerbrent Betsu insjuknade efter att han föddes men han kommer sig riktigt bra. Han är fortfarande liten men naggande god. Är så otroligt glad över att dessa valpar var så starka och klarade den svåra tiden då de bara 3 dagar gamla inte kunde vara hos sin mamma längre.

Tyvärr så förlorade vi i denna tuffa stund en liten tik men fyra starka och fina valpar klarade sig och är idag fina, glada och starka valpar. Alla valparna fick heta något på japanska som antydde på Hero. För för mig var de hjältar och extra mammorna, ”Sawa” och ”Kiki” som ställde upp och tog hand om ”Bettys” små är mina hjältinnor.

Allt kan hända när man håller på med hundar, denna gång hade vi tur i oturen och jag är så glad att ha dessa små runt mina ben och även ibland under mina fötter – aouch!!

Vouges Roiyaru Hi-Ro, ”Hero”
USCH, SE UCH & NO UCH Mishamai InDashio Return Of Marber – Homerbrent Betsu, 1 RCC
Vouges Roiyaru Hi-Ro, ”Hero”
Vouges Roiyaru Hi-Ro, ”Hero”
En av hans söta systrar – Vouges Roiyaru Kesshi


Inga kommentarer: