onsdag 28 mars 2012

IT’S NEVER TOO LATE!!

Vi sa ju att vi skulle börja träna på gym när vi startade vår diet i januari. Vi var väldigt peppade och inhandlade både gym kläder och skor. Kläderna ligger fortfarande fint ihop vikta i garderoben med prislapparna på. Skorna ligger prydligt i sina kartonger. Jag körde en Adidas outfit och Per en Nike! Väldigt fina men de kommer kanske hinner bli omoderna innan de hamnar på våra kroppar.

Per har fått sitt gymkort genom sitt jobb på Freeport och med det så behövde vi ”bara” köpa ett till mig. Men tror ni att vi har kommit igång? Men efter att ha sett bilderna nedan så känns det som det aldrig kan bli försent!!

Som sagt; - Det är aldrig försent, så vilken är Din ursäkt?
Min? Jag har inga rosa underbyxor med volanger, vet inte om Adidas gör sådana!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Never too late... Det var dagar det... Jag bara väntar på att få se dig som brandman :-)