tisdag 13 december 2011

MELLAN MINA LAKAN!!

I torsdags bäddade jag rent med nyinköpta lakan från IKEA. Dessa var givetvis tvättade och såg så fina och coola ut. Bra pris var det ju också som alltid på IKEA.

Men fyy vilken jävla skit, rent ut sagt. De såg så fina ut men så obekväma att sova i. Har retat mig på dessa äckliga lakan hela natten så idag blir det till att bädda om. Vad är vitsen med snygga lakan om de inte är sköna att sova i?? Man ser de ju ändå inte när man har släckt lampan. Och att bara stå och titta hur mysigt och skönt det ser ut med en ren bäddad säng, ger en ingen sömn precis. Har sovit skit i natt. Och ingen hade velat vara mellan mina lakan inatt, inte ens jag själv – Jag lovar!!

Tips; Släng skit lakan som är billiga och obekväma.

Världen är full av olika lakan…

Men gud vad snabbt resultaten från Stockholm har kommit ut på hunddata. Hur kan det bli så. Vissa utställningar får man vänta på i evigheter, för att kunna se resultaten. Men nu kan Per göra och räkna de sista poängen för Årets Japanese Chin, spännande!!!

Inga kommentarer: