måndag 31 oktober 2011

VINNARE - TÄVLING!

1:a PRIS I VÅR PHOTO TÄVLING!! GRATTIS!!

Liane Wendt säger så här om Chris Christensen; "Här duger bara Chris Christensen-produkter!" Valpen på bilden heter Lhinacre Kendokrescendo och är en Tibetansk Terrier


2:a PRIS I VÅR PHOTO TÄVLING!! GRATTIS!!

Ewa Palmé Mohlin säger så här om Chris Christensen; "Hennes päls är vacker med lite lockig men med Chris Christensens underbara produkter som Spectrum ten och Ice on Ice blir pälsen helt fantastisk. Och faktum är att dessa produkter är kanon till mitt eget lite frissiga hår också, bättre än alla specialprodukter jag köpt hos frisören!”

3:e PRIS I VÅR PHOTO TÄVLING!! GRATTIS!!

Lena Svalling-Ekdahl säger så här om Chris Christensen; "Jag har använt Chris Christensen sedan länge och aldrig ångrat mitt beslut om att byta. Inget annat märke ger mina hundar den fantastiska päls och kvalité.”

STORT GRATTIS TILL ALLA OCH TACK FÖR ALLA FINA BIDRAG!!

------------------

Ny tävling kommer under november månad, så håll utkik här i bloggen!!

Inga kommentarer: