onsdag 19 oktober 2011

CH. CLOPSVILLE BAILEYS

SWEDISH CHAMPION & SWEDISH WINNER-2010
CLOPSVILLE BAILEYS

(GBCH. Aranel Cosmic x Clopsville Rioja)

Tänk va tiden går. Idag är min underbaraste “Bailey” redan 4 år. Minns det som igår när jag var över i England och hämtade honom och samtidigt hans halvsyster ”Summer”, Clopsville Passoa. Alltid lika spännande att ta hem något nytt men också samtidigt lika spännande att nu se att hans barn växer upp.

”Bailey” som BIR-Valp i Tvååker
för Mrs. Alica Pennington

Dags att boka tid kanske för att få hans 4-års intyg. Men just nu är jag nästan lite hypokondrisk när det gäller hjärtintyg. Samtidigt så skulle jag vilja veta vad som händer med ”Jackson” och hans barn innan jag gör något. För just nu förstår jag mig inte riktigt på våra regler som vi har haft i 10 år nu.

10 år med vårt hälsoprogram på hjärtan. Jag väntar fortfarande med spänning på utvärderingen på denna. Vart är den? När kommer den? Vem skall göra den? Har många frågor som ni ser. Skulle ju så gärna vilja veta om det ser bättre ut. Hoppas på det i alla fall!!

Inga kommentarer: