onsdag 7 april 2010

HOPPSAN....

Nu har Per varit framme och "våldtagit" bloggen igen. Jag märkte ingenting. Jag hade inte tid, jag satt ju och lekte med min nya iPhone. ;-)

Kanske är det dags att byta lösenord, på bloggen. Ja, kanske skall jag fundera på det. Men det skulle inte funka. Hur skall jag ha koll på alla dessa olika lösenord. Undrar hur många lösenord och koder vi har per person!? Hjälp, jag kan inte ens min kod till mitt Visa Kort. Har inte något speciellet bra siffer minne. Man har ju numera lösenord till ALLT.

Ja, min iPhone då, givetvis har den också en Pin Kod. I alla år har jag haft samam Pin kod på mina andra telefoner. Men här kom en ny, måste gå in och ändra så att jag får den koden jag alltid har haft. DEN kan jag i alla fall....

Inte tid att blogga mera, nu skall jag leka med annat!! ;-)

Inga kommentarer: