tisdag 6 april 2010

HJÄLP - MIN MAN HAR BLIVIT MED IPHONE


... VISSERLIGEN, vi har försökt länge nu att få barn, men det verkar som om våra DNA inte vill reproducera sig, vi får nog helt enkelt acceptera att "loppet är kört", men jag lovar vi jobbar stenhårt på det - skam den som ger sig...

... substitutet hittills för Peter har varit Facebook, varje timma, minut och sekund - har han vårdat Facebook som en nyfödd bebis... tills idag...

... jag gjorde en dumhet - jag skaffade honom en iPhone... så nu så gråter både Facebook och jag, då iPhone har tagit över, inte bara min tid med Peter - även Facebooks tid... så ni kan tänka er hur hårt vi har det - lilla Facebook och jag...

"-Per tjuter han, man kan lägga in bild, text och telefonnummer i kontaktboken - (whow tänker jag, så fantastiskt ..?!?! har man inte kunnat det i vanliga telefoner??) Oj, kolla här Per, tjuter han onyå, man kan kolla på nätet, han snor en bild från Kari's hemsida och lägger den som ringsignalsbild... (hmm... tänker jag - undrar vad Kari tycker om den bilden...)

Så min man har blivit ytterligare 1 i den stora skaran, som bara inte kan leva utan sig iPhone...

hmmm..... säger jag bara

1 kommentar:

Susanne Lundgren sa...

Ni e bara för goa.. man kan ju skratta ihjäl sig på era härliga inlägg.. SLUTA ALDRIG BLOGGA...

Hoppas att batteriet tar slut i Iphonen.. och att du gömt laddaren.. ;)

Kram Susanne på nattkröken..