söndag 28 mars 2010

VÅRSTÄDNING!!

Har precis varit ute och vårstädat hos hundarna. Deras hundgårdar har nu fått ett riktigt ansiktslyft! Men guuuud vad tungt det är att kratta och göra det fint. Om jag inte nu blir av med torktummlaren som jag har på magen och får en tvättbräda istället så vet jag inte hur jag skall klara av Beach-2010! (Baddräkt kanske!?)

Undrar om det finns ett yrke som heter "krattare"? Om detta finns så skulle jag vilja se hur han/hon ser ut. De måste ha värsta snygga kroppen. För jag lovar, alla mina muskler som finns i kroppen fick i dag känna på att det också verkligen finns i verkligheten. *Puh* Imorgon kommer jag nog också finna en och annan muskel som jag själv inte visste att jag hade!

Jaja, nu är det gjort, fint blev det och jag och förhoppningsvis hundarna är hur nöjda och glada som helst...

Inga kommentarer: