fredag 19 februari 2010

IRRITERAD!!

Åh, just nu är jag bara irriterad på allt som kommer i min väg. Är just nu inte roligast att umgås med, tror jag. Kanske har jag fått mens? eller nått? Är på sådant humör att jag nästan skulle kunna slå ihjäl nån. Känns nästan som om taket håller på att rasa in på mig, känner mig trängd/inklämd. (Kanske händer det, nu med all snö på)

Det är fredag & snön fullkommligt vräker ner här. Egentligen time för Fredagsmys, men......
...hoppas att kvällen blir bättre än dagen. För visst har man rätt att vara på dåligt humör ibland, eller?

3 kommentarer:

Marielle på Milljas sa...

Har precis samma äckliga "inklämda" känsla nu, så jag förstår vad du menar. Usch!

Önskar i alla fall att du får en bättre kväll och en underbar helg!
kram

Anonym sa...

Dax att lufta sig lite!!
Jag jobbar lördag 12 -17
kom in och shoppa lite nya kläder!!
Hjälper ALLTID *ler*

erica

Anonym sa...

Det heter MANS när killar mår så! :o)