fredag 13 november 2009

FREDAGEN DEN 13:DE

Är inte speciellt skrock full men är det ändå inte något speciellt med denna dagen. Hitills har allt går bra... Peppar, peppar. Gäller att hålla sig på mattan idag.

Just nu snöar det här, och det är svinkallt ute. Hundarna vill inte vara ute i snålblåsten. Japaneserna verkar tänka att shit, hoppas vi snart kommer in så att vi kan kissa...!!?

Våra valpar växer och frodas. De är väldigt söta, i denna åldern. De är mellan 5-6 veckor gamla. De äter som hästar, skriker när det ser mig stiga upp på morgonen. Tänk vad dessa små krabater ännå lär sig.

Igår fick jag med mig Per en runda till IKEA. Han är inte den lättaste att få med sig till sådana ställen. Skulle jag fråga om vi skall ta en sväng till Mediamarkt, Siba eller El Giganten. Då sitter han minnsan i bilen innan jag ens har hunnit knyta skorna. Ja, ja, vi har alla våra favoriter.

Idag är det som sagt fredag, och inte vilken fredag som helst. Men jag tror att denna fredagen är den BÄSTA för lite fredags mys. För att gå ut och hitta på något är nog inte att rekomendera. Eller?

Inga kommentarer: