tisdag 1 september 2009

STUDIEBESÖK!!

Ja, varför inte. Nu på torsdag den 3 augusti så är första besöket, föjlt av tordagen veckan därpå. Kanske skulle man köra torsdagar i fortsättningen, det är ändå en sån tråkig dag.

Har nu slitit som ett djur för att få ihop detta. Har målat diverse skyltar som "VARNING", "KLAPPA EJ DJUREN", "MATA EJ DJUREN" och "GÅ INTE PÅ GRÄSMATTAN".

På vår infart gjorde jag en extra fin skylt med tider för de olika turerna. Och mat tider i Cavalier Gården repektive Japanese Gården. 15:00 matas det i Cavalier Gården och 15:30 i Japanese Gården. Det kan ju vara spännande och se, eller hur?.

Man kommer inte att få fota under tiden, kort går att köpa på vägen ut. Och rökning får bara göras på anvisad plats, med hänsyn till djuren.

Har även snitlsat en bana så att man enkelt kan ta sig runt. Det kommer att finnas flera stopp under färden. Men det är enkelt, man bara följer rösten på bandet som jag har spelat in. Man får liksom ett headset med tillhörande spelare så att man kan få ALL information man behöver om Vouges Kennel. Det är jag som är rösten. Har försökt att imitera Arne Weise, men jag lyckades inte så bra, men nära. Arne var upptagen på annat håll när detta skulle spelas in.

Så ni som skall komma, Hjärtligt välkomna in i "Vouges Värld!"

1 kommentar:

Working Beauty's sa...

Hu, låter som Jurassic Park varning hos er... Säkert att ni inte har några farligare djur än cavalierer och japaner? Men jag antar att det är tryggt så länge man håller sig på rätt sida av staketet...
Ha det bra!
Hälsningar från
Torsdagsbesökare 10/9 -2009 ;-)