lördag 5 september 2009

NU HAR DOM RINGT!!

Ja, herregud, jag vet inte var jag skall börja. Känner mig helt svettig fast jag inte ens har gjort något. Så glad & stolt!

"Jackson", Vouges Invincible kan nu titulera sig som Svensk Champion. Han fick sitt 7de Cert idag och slutade som BIR. "Bailey", Clopsville Baileys var tätt bakom som 2:a Bästa Hane.

"Poppy", Rosscrea Simply Red fick sitt första Cert idag, hon var även BIM. Som 2:a Bästa Tik hamnade "Jojo", Vouges Jocelyn. Alltså, helfärgat i topp idag!!

För att avlsuta denna dagen så var vår Japanese, "Koko", Ch. Chinart Kokuo-No, BIR! Herregud vad skall man säga... jag e så glad, vilken dag!! Det trodde jag ALDRIG! *Ler*

Per & Hanna har gjort ett FANTASKISKT jobb idag, jag e så stolt över dom. Nu skall dom stackarna packa ihop allt och dra vidare ca 60 mil, mot Högbo Bruk. Imorgon börjar allt om på noll och förhoppningsvis nya trevliga resultat.

Så fortsättning på helgen följer....

Inga kommentarer: