onsdag 2 september 2009

HUMOR!? (ELLER INTE)

Ja, vissa människor är för härliga och har en skön humor. I mitt förra inlägg så skojade jag till det lite om "Studiebesök". Men alla tyckte inte att det var lika roligt. Utan trodde att vi hade blivit helt galna. Och att "det" har stigit oss åt huvudet....

Så jag får här säga att det var bara på skoj. Men jag skall faktiskt ha lite människor här nu två torsdagar i rad, och tyckte då att det var lite roligt att driva med deras besök här. Men jag har inte snitslat någon bana eller målat några skyltar. Kanske bäst att säga detta så att det inte kommer någon annan nu på torsdag än vad jag har räknat med. *Fniss*

Men givetvis vill man komma och hälsa på oss så är man ALLTID hjärtligt välkommen. Säg bara till i god tid så att jag hinner med att snitsla banan...

Inga kommentarer: