fredag 28 augusti 2009

MÄN SOM HATAR KVINNOR

ÄNTLIGEN har jag fått se fimen som alla pratar om. Stieg Larsson's "Män som hatar kvinnor". Jag är ingen bokmal (om det inte handlar om hundar förstås) så några böcker blir det inte lästa av mig. Ser hellre på filmer. Per har läst boken och var helt gripen när han läst klart. Han berättade för ALLA, och då menar jag ALLA hur bra den var. Igår kväll bänkade vi oss i soffan för att se filmen. Med glass och choklad. Filem var hur bra som helst, pirrande känsla ända till slutet. (Det tyckte även Per som har läst boken)

Åhh, nu vill jag ju se resten. Får kanske bli Bio denna gång. Kan nog inte vänta tills den kommer ut på DVD.

Stieg's - "Flickan som lekte med elden" har Biopremiär den 18 september och - "Luftslottet som sprängdes" har premiär den 27 november. Ser verkligen fram emot dessa två uppföljare av "Män som hatar kvinnor".

Inga kommentarer: