lördag 4 juli 2009

SKA MAN BLI FIN FÅR MAN LIDA PIN!!!

Efter att Erica har skvallrat i sin blogg att jag har klippt mig och gjort slingor så får jag väl visa här hur det såg ut när de kom till. Några har mailat och vill se..... (Ser du nu Maggan *Ler*)

Jag har lyxen att ha en pappa som är frisör och en mamma som gärna hjälper till. Dessutom så har jag en redig lyx med att få detta gjort på hemma plan, men det tror jag att storheter som Brittney Spears, Madonna & Paris Hilton också har. De går nog inte till en dropp in frisör, Eller hur? *ler*
Min mamma har precis börjat med att plocka fram det som skall blekas. Erica sitter bakom kameran och fnissar tillsammans med Hanna, Pappa & Per.


Här har Pappa precis lagt i medlet. Nu är det bara att vänta på ett resultat. Ser ni att medlet matchar med min "Fredags mys" overall som vi fick på utställningen i Borås.

Det finns ingen bild på det färdiga resultatet. Så det får bli en annan gång...

Inga kommentarer: