onsdag 17 juni 2009

TESTING, TESTING.....

Som jag skrev tidigare så överraskade Per mig i söndags med att komma hem med en ny kamera. Det blev en Canon 450D. Med en massa tillbehör mm. Så nu har jag testat att fota lite. Men när vi skulle få in bilderna i datan, så la vi in dom i den nya datan. Den har ingen mail och då blev det ju lite jobbigt att få ur dem ur den nya datan och sedan in i den gamla.... *Hum* varför göra det lätt!?

I alla fall, nu är några bilder här. Nedan kan ni se ett axplock. Ingen går säker här hemma längre, siktet är alltid riktat mot något mål. Främst då på hundarna förstås....

Här är en bild på Lilla "Kelly", Vouges Silver Coin. Jag avbröt henne då hon precis skulle springa igenom sin tunnel. Hon är en dotter till Vouges Charlatan & Vouges Upsadaisy.

Sedan har vi lilla "Lotta", Ch. Vouges Charlotte. Hon satte sig på bänken, la huvudet på sned för att se lite extra söt ut på bilden.

Nykomlingen "Betty", Homerbrent Betsu. Har funnit sin plats i Biabädden full med nallar och leksaker. Här ligger hon och väntar på att någon av Cavaliervalparna skall komma och försöka ta någon leksak. Som "Betty" numera tycker är bara hennes...

Ligger "Betty" inte i Biabädden så springer hon omkring och nyfiket undesöker ALLT. Här är hon ute och kollar läget lite...

Som jag sa innan, ingen går säker för siktet på kameran. Inte ens Per, även om han försökte gömma sig bakom dörren. Kameran är snabb som en kobra, och det var inte Per... *ler*

Inga kommentarer: