torsdag 28 maj 2009

TIPS!

Mrs Evil Ewa har gjort ett inlägg i vår gästbok och undrar när vi kommer att ha våra kurser för "hundkärringar" i ekonomi. Oj då, jag är verkligen inte rätt person att leda något sånt här. Jag skulle kunna heta Peter Slösa (i efternamn). Har noll koll när det kommer till ekonomi. Gillar inte att räkna mm. Matte har aldig varit min starka sida. (det har jag papper på) Tur som är så har jag Per vid min sida som sköter allt som innehåller detta. Vilket är väldigt skönt. *puh* Men jag tror att det är så i nästan alla familjer. En heter Slösa och en heter Spara. Annars så finns risken att man hamnar på TV i programet, "Lyxfällan"!! Om båda heter slösa i alla fall...

Till sin hjälp vet jag att Per har ett program som vi har köpt från ett bolag som heter, VISMA.
Så här kommer en länk till: www.visma.se Gå in och titta där. De har en massa bra och fantastiska lösningar när man har ett bolag. Finns ett för alla bolags former, till bra priser också!

Inga kommentarer: