söndag 31 maj 2009

ATT DRÖMMA!

I natt har jag haft värsta drömmen. Fast jag kommer inte ihåg någonting. Vet bara att den var riktigt hemsk. En mardröm helt enklet. Fy, vaknade helt svettig och RÄDD!! Herregud vilken konstig och olustig känsla. Man kände sig så liten och sårbar, fast man snart är 36!

Har nu gått ute i valparnas hage och gjort rent, så att de kan få komma ut och skutta i detta underbara morgon väder. Det enda man hör är alla fåglar som "pippar". Samtidigt funderade jag på vad fasen det var jag drömde. Men jag kan inte komma på något, nada... *Hum* Ja, ja läskigt var det i alla fall. *ler*

Nu skall jag fixa lite här hemma då "gamle" Adam, väntar Dam besök! Tänk att den gamle mannen fortfarande är på tapeten. I år blir han 10 år! Han är fortfarande vacker som en dag. Ser inte äldre ut än att han skulle kunna vara 3, men han beter sig som om han vore yngre ändå. Adam har ALLTID varit en livlig liten herre, och jag har bara väntat på att han skall bli vuxen. Men han är ju 10år till hösten. Hur länge skall man vänta??

Inga kommentarer: